Reklamacje i zwroty

ZWROTY
1. Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar prosimy o kontakt z nami: kontakt@snapthemoment.pl
2. Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy na wskazany adres e-mail formularz zwrotu. Formularz ten należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu i kompletnym zakupionym produktem na adres: Snap the moment ul. Świstaka 48, 80-175 Gdańsk  z dopiskiem „zwrot”.
3. Zwrotu można dokonać jedynie, jeśli zakupiony towar jest nieużywany, zapakowany w oryginalnym pudełku, z wszystkimi elementami składającymi się na produkt.
4. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży wynosi 14 dni od dnia doręczenia towaru Kupującemu - podstawa prawna.

Ważne:
Zwrotu wpłaty (łączna cena zakupu za towar wraz z należnymi podatkami) dokonamy przelewem bankowym do 7 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu, czyli dnia, w którym sklep poinformuje klienta o uznaniu zwrotu.
Koszty odesłania towaru do nas nie podlegają zwrotowi.Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem, po uprzednim poinformowaniu Sklepu o tym fakcie.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej Potwierdzenie nadania / Paczka priorytetowa.

 

REKLAMACJE
1. Jeśli chcą Państwo zareklamować towar prosimy o kontakt z nami: kontakt@snapthemoment.pl
2. Zwrotnie przesłany zostanie formularz reklamacyjny. Otrzymany formularz należy wydrukować i dokładnie wypełnić. Bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem reklamacja nie zostanie przyjęta.
3. Reklamowany produkt wraz z formularzem i dowodem zakupu należy wysłać na adres: Snap the moment ul. Świstaka 48, 80-175 Gdańsk  z dopiskiem „reklamacja”. Formularz należy także przesłać na adres kontakt@snapthemoment.pl
4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji- towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy równowartość ceny produktu.
6. Jeśli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, koszty przesyłek pokrywa Kupujący. 

Treść zgłoszenia zwrotu lub reklamacji powinna zawierać:
Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego 

Uwaga:
W sytuacji, gdy Kupujący otrzyma uszkodzoną przesyłkę, należy bezzwłocznie spisać protokół szkody w obecności kuriera i powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie mailowo lub telefonicznie. W sprawie dalszych czynności związanych z naprawieniem szkody Kupujący będzie powiadomiony przez Sprzedawcę bezpośrednio, drogą mailową lub telefoniczną.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe